wtorek, 26 lutego 2013

Rozdział 4

Razem z Oliwia poszłyśmy do mojego pokoju i usiedliśmy na łóżku.
-Pati ty jesteś pewna ze chcesz się z nim skontaktować ? spytała chwiejnym głosem Oliwia
-Nie, nie jestem ale nie chce żeby cały świat dowiedział się o tym ze mnie zgwałcił.
-Oliwia wiesz może jak bym mogła się z nim skontaktować ?
-Wydaje mi się ze możesz napisać do niego wiadomość na TT ( twitter )
-Zawsze można spróbować.
Wzięłam laptopa i weszłam na TT i napisałam wiadomość do JB:
-Cześć mam nadzieje ze mnie pamiętasz .! Proszę zadzwoń na ten numer.5268997559 Patrycja. -
-Pati myślisz ze zadzwoni?
-Nie wiem ale mam nadzieje ze tak bo nie mam ochoty go ciągać po sadach.
-Pati ja już będę się zbierać
-Dobra papa
-Pa i trzymaj się 
Kiedy Oliwia wyszła zalałam się łzami. Co ja mam zrobić przecież ja mam dopiero 16 lat moje myśli przerwał telefon.
-Halo ? powiedziałam zapłakanym głosem
-.....
-Halo ?! spytałam jeszcze raz.
-Ha..lo
-Kto tam ?
-Em...Justin.
-.....
-Jesteś ? spytał
-Jak ty mogłeś mi to zrobić ?
-Ja...ja cie przepraszam ja wtedy nie myślałem naprawie nie chciałem tego zrobić.
-Ale zrobiłeś.
-Słuchaj przepraszam jeszcze raz nie wiem co jeszcze mam zrobić żebyś mi wybaczyła !
-Nigdy ci tego nie wybaczę !
-Słuchaj.... jest jeszcze jedna sprawa bo ja zapomniałem o zabezpieczeniu...czy..
-Tak jestem w ciąży. powiedziałam i się rozpłakałam
-Proszę cie nie płacz nienawidzę gdy dziewczyny plączą
-Jakos wtedy ci to nie przeszkadzało
-Słuchaj spotkajmy się musimy pogadać a to nie jest rozmowa na telefon.
-.....
-Proszę. Za godzinę w kawiarni za rogiem.
-Dobrze odpowiedziałam niepewnie
 ----------------------------------------------------------------------------------------
No i jest 4 wiem beznadziejny ale jest.


                   

1 komentarz:

  1. Znalazłam tego bloga przed chwilą i przeczytałam do razu cały.jeśli mam być szczera nie jest to mój ulubiony blog.Pomysł na historię masz fajny , ale nie do końca realistyczny.Rozdziały są zdecydowanie za , krótki , a ty opisujesz za mało szczegółów.Uczucia bohaterów prawie wgl nie są opisane.Dialogi są trochę banalne.Jeśli chcesz mogłabym Ci pomóc w pisaniu , dać kilka rad i pomóc z całą grafiką bloga bo jak dla mnie wygląd jest taki nijaki.Myślę , że masz super pomysły tylko nie wiesz jak je opisać , nad tym byś musiała popracować.Jeśli chcesz pomocy , rad itp.. to pisz na GG - 44892760

    A przy okazji zapraszam na mojego bloga :
    http://whatdoesitmeaniloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń