poniedziałek, 25 lutego 2013

Rozdział 3

-Proszę. powiedziałam i tuz po chwili zza drzwi wyłoniła się twarz mojej przyjaciółki 
-Hej mogę wejść ? spytala 
-Pewnie
Oliwia usiadła na skrawku łózka i powiedziała 
-Pati słuchaj wiem ze nie chcesz nikomu mówić dlaczego przesiadujesz tu całymi dniami ale rozmowa na pewno ci pomoże uwierz mi
Szczerze. To Oliwia miała racje w końcu nie będę tego ukrywać do końca życia. Musze zebrać się w sobie i jej o tym opowiedzieć. 
-W sumie masz racje. 
-Wiem ze ja mam. Wiesz ze możesz mi o wszystkim powiedzieć.
-Wiem i strasznie ci za to dziękuję. 
-No to opowiadaj. powiedziała 
-A wiec to było na koncercie wtedy gdy Justin zaprosił mnie za kulisy na początku dal mi dla ciebie autograf i kiedy już chciałam wyjść okazało się ze drzwi są zamknięte: On zaczął do mnie podchodzić zaczął mnie całować a potem mnie zgwałcił. powiedziałam jej wszystko po kolei i zalałam się łzami 
-Pati strasznie mi przykro. To moja wina to ja cie zaciagnelam na ten koncert i to ja ci kazałam iść do tej cholernej garderoby.! wykrzyczała 
-Oliwia to nie twoja wina to nie ty mnie zgwałciłaś tylko on.! teraz już obie krzyczałyśmy 
-Pati ja cie strasznie przepraszam 
-Oliwia to nie twoja wina. powiedziałam i ja przytuliłam 
-Pati a czy.. czy on się zabezpieczał ? spytała niepewnie 
-Nie wiem.. 
-Słuchaj ja pójdę do apteki po test a ty leż zaraz będę. powiedziała i już jej nie było 
Przez ten czas zastanawiałam się co będzie jeśli ja naprawdę będę w ciąży co ja wtedy zrobię ?! Moje przemyślenia przerwała Oliwia która weszła do pokoju. 
-Mam ten test. idź do łazienki. powiedziała i podała mi test ciążowy. Weszłam do łazienki i zrobiłam wszystko zgodnie z instrukcja wystarczy poczekać 3 minuty....... spojrzałam na test POZYTYWNY ! Co ja teraz zrobię jak mam to powiedzieć mamie i tacie.?! 
-Pati i jak masz już wynik ? spytała Oliwia kiedy wyszłam z łazienki na jej słowa jeszcze bardziej się rozpłakałam. Ona bez słowa mnie przytuliła nawet nie musiałam nic mówić ona wiedziała już jaki wyszedł.
-Pati musisz powiedzieć wszystko twojej mamie i to najlepiej od razu.
-Tak wiem ale co ja mam jej niby powiedzieć 'cześć mamo wiesz co Justin Bieber mnie zgwałcił i jestem z nim w ciąży ' ? 
-Powiedz jej to samo co mi.! chodź pójdziemy do niej.
Tak zrobiłyśmy kiedy mama dowiedziała się o wszystkim od razu mnie przytulia i powiedziała ze pomoże mi wychować dziecko. Ale powiedziała tez ze chce podać Justina na policje i ze to co mi zrobił nie może mu ujść na sucho. 
-Mamo posłuchaj nie zgłaszaj sprawy na policje proszę ja spróbuje się jakoś z nim skontaktować .
-Jak ty to sobie wyobrażasz czy ty nie rozumiesz co on ci zrobił ?!
-Rozumiem ale ty chyba nie rozumiesz co ty zrobisz podając sprawę na policje wszystkie media będą huczeć  ze słynny Justin Bieber mnie zgwałcił a ja nie chce żeby wszyscy się o tym dowiedzieli.!
-Dobrze ale masz tydzień czasu jeśli ci się nie uda to od razu jedziemy na policje.!
-Dobrze, dziękuję
----------------------------------------------------------------------------------------------
I jest trzeci jeśli ktoś czyta tego bloga to niech napisze komentarz :) Dla mnie to bardzo ważne
Piszcie tez co mogła bym zmienić w moim blogu ;) ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz